The Epic Blog Of Mine

The Epic Blog Of Mine
Feel good fun.

Saturday, July 31, 2010

21 Guns Parody- 21 Boys

Well, well, well, hello again. Rubbaface present. And here to present you with a song many of you are familiar with. It's 21 Guns! By Green Day!!! The parody is kind of dirty but nevertheless, you'll like it.

Lyrics:
Do you know what I really want?
I want boys that look like hunks.
Coz' they got muscles so very tough
And I really really love it!

I love boys who have facial hair,
Not to mention hair down there
Looking for my Mr. Right
Which I can't sight...

Want 21 boys,
come be my toys,
Let's make some noise!!

Want 21 boys,
I'll pick my choice,
and I'll rejoice!
With my boys!

Wanna feel those hard abs,
not those fat and shaking flabs,
Want my boys to worship me,
And I want their fullest sincerity

I long to hook up a guy,
Who is rich and doesn't cry
I'll get all my jewellery
And my own car...

Want 21 boys,
come be my toys,
Let's make some noise!!

Want 21 boys,
I'll pick my choice,
and I'll rejoice!
With my boys!

Wish my guy had a goatee,

Makes me head go really dizzy,
If he also looks handsome,
Then I'd wish he'd really come to me!!

I have only a final request,
That's to have a boy that's the best,
Hope he'll treat me to dinner some day
and to listen to what I say...

Want 21 boys,
come be my toys,
Let's make some noise!!

Want 21 boys,
I'll pick my choice,
and I'll rejoice!
With my boys!

End of Song.

Hope you do enjoy it! I put in a lot of effort for the lyrics. Most of them are unrepeated so I had to think of new words that rhyme. Rhyming words FTW and so is RubbaFace!!
Chill and keep kicking ass,
RubbaFace

Friday, July 23, 2010

American Idol Parody- Part 3

Hey, hey, hey! This is the parody you've been waiting for. So...here it comes. The last of the sequel to American Idol. Enjoy.

Story:
Ryan: It's down to Kris Allen and Adam Lambert. Who will win? When will I ever get my wig back? Why is Simon as shitty as ever? America, this is your choice! This is American Idol! (Ryan drops the mike and strips himself in front of Paula. Apparently he took one too many beers.)

(Kris Allen sings) (Applause)
Simon: I thought it was not bad. But it could have been better. Just like the beef steak that I just ate. The pepper spoiled the taste. Yuck.

Paula: Oh whatever Kris! You sang brilliantly! Now let me play my TapTap!!!

Randy: That was Funk-key man! You deserve to win and I deserve to get Punked on MTV!!

(Adam Lambert glares at Kris hoping his penis would explode)

(Adam Lambert sings and gets a standing ovation)
Simon: That was as gay as ever. But I liked it. Well done. Bitch.
Paula:  Your are on fire, Adam! So am I! I reached the top highscore for TapTap! Woohoo!
Randy: It's a very tough choice between you two...I don't know. How 'bout someone bribe me? I just wanna MTV mug! How hard is it?

Ryan: America, you have voted! And the winner is....
(Suddenly, Zac Effron charges on stage wearing school clothes)
Zac: We're soaring! We're flying!
Ryan gets mad and his face turns red.
Ryan: What the hell are you doing?
Zac: I thought this was High School Musical??
Ryan: No, it isn't!!! Get out of here!

(The crowd boos! They throw apples, tomatoes and even David Beckham's advertisement for LanVin underwears)
Simon: Boo! I don't want you Seacrest. Your hosting is very very, FAIL.
Paula: (still playing taptap) Screw it! I'm out of battery!! (Lol)
Randy: If I don't get anything related to MTV, I'm gonna screw all of you!!

Simon pushes Ryan out of the stage and Ryan is unconcious. He snatches the mikes and says in his brit accent, "Allow me to continue from that annoying puddle of shit". "The winner of American Idol is....Zac Effron!"
Zac is shocked and cries. Kris and Adam decide to make out as they were too pissed and well, had nothing better to do.
Zac jumps and Simon sits back, sipping his cola and spilling it and Randy.

Two weeks Later...
Ryan is found brain-damaged and diagnosed with a brain tumour. Tears roll down his eyes and he weeps in pain and agony. Mourning in grief, his face was ceased with sorrows and sadness. He tilts his head down and waits to die. Simon and the rest of the judges remain in total silent. Not a sound could be heard. Then, Simon, who couldn't control his laughter anymore, burst out saying, "You giant sucker! Hahahahahaha! What a bitch!"

The End.

Well, I tried my very best to make it as humourous as possible. It's fictional, I know that but, well, that's the only way it's gonna be funny. Well, that's all folks. RubbaFace waving goodbye.
RubbaFace(Peace yo!)

Monday, July 19, 2010

Live Like We're Dying Parody (Kris Allen)-Please Let It All End

 'Zup peeps! (What's up, people!) RubbaFace here and bringing you a music parody that might be very familiar to you. It's Kris Allen's- Live Like We're Dying!!! Woot!!

Lyrics:
I wear dentures and go to my school
When people see it they go
'uncool..."

I'm allergic to almost everything,
pizzas,pastas,chesse and onion rings
so now what do you think...
of me yeah!
And I'm gonna say:
I'm just an average kid suffering,
from something very bad, something very annoying,
I wish it could end
or I'm gonna have no friends,
Puh-lease, let it all end!!

I wear Spongebob Squarepants boxers,
I suck at Tennis, Baseball, Soccer
My classmates often tease me, mock me
They always call me a lose
and I'm still very lonely
Yeah! And I'm gonna say:
I'm just an average kid suffering,
from something very bad, something very annoying,
I wish it could end
or I'm gonna have no friends,
Puh-lease, let it all end!!

Whenever I see girls,
I become flustered
Start to wet my pants
and my legs can't even stand
everything around me goes in a blur
Puh-lease, let it all end!

I always excel in my studies,
but often I get cornered by bullies,
I always think I am crazy,
But now honestly,
and I'm gonna say:
I'm just an average kid suffering from something annoying!
Wish it could end or I'll have no friends,
Puh-Lease Let it all end!!!

End.

Well, I did this song within 1 hour so congrats to me. American Idol Part 3 will be coming out but I don't know how to end it.. Any ideas?
RubbaFace

Friday, July 16, 2010

American Idol Parody- Part 2

Yo, RubbaFace-rs, RubbaFace here and bringing you the 2nd of the 3 part series of the American Idol parody.
Enjoy. Or die, bitches.

Story:
Ryan Seacrest: Welcome back. I just had my shower. Now, America, you saw, you heard, you voted. Now, I'll announce the top 3 finalists! Wow. This really sucks. After this, I still have to host a show on fat people losing weight. Bouncy bitches...
Anyway, your top 3: Lee Dewyze, Crystal Bowersox and Hannah Montana!!! Wait, is this right? It isn't? Well, screw you!

Simon: Well, I have to honestly say, I have NEVER EVER seen a person that's as sucky as you. While you were talking, I got bored and wondered how I could dissect you in three pieces and say 'FAIL'. Your hosting is utter....rubbish.

Paula: (Still playing her TapTap) Oh my! The balls...there are so many! Damn...maybe I should start playing Guitar Hero....

Randy: What? I'm supposed to say something? I thought I just came here to show off my abs and muscles. You and me got a problem, bro. And Ryan Seacrest, you suck!!!

Ryan: Tune in next time to find out who wins in...America's Got Talent!! (Simon points the middle finger at Ryan).

Tune in for Part 3...
RubbaFace :)

Saturday, July 10, 2010

Play My Music (Camp Rock) Parody: Play My Checkers

Hey what up, nerd-migos! RubbaFace here again. I haven't been posting recently 'cos I have been thinking about songs and stuff like that and it didn't really surface in my mind a perfect, comical and seriously ridiculous song. And then...BAM!(It's not like I loss my virginity or something.) This song struck me. Three cheers for...Jonas Brothas!!

Lyrics:
Moving my black checker seeds,
I'm attempting to defeat,
some fatass who's a nerd
and a genius (echo genius)

He's wearing spectacles,
and eating popsicles,
he has two humongous, giant testicles (echo testicles)

Fats moving, flabs bouncing, food crunching, it's exciting,
'cos I am beating
a fatass in checkers!

Verse:
Checkers- it's the name,
I'm defeating a fatass,
at his own damn freakin' game!

Checkers, it's not lame,
and I'm gonna play this game,
oh yeah,
I just wanna play my checkers!!

Now the fatass is losing,
while I am concentrating,
on how to beat
and whip the crap out of him!

He is perspiring,
and he's gonna be pissed,
'cos I'm beating him and he's tasting defeat!
Yeaaaaah!!

Fats moving, flabs bouncing, food crunching, it's exciting,
'cos I am beating
a fatass in checkers!


Verse:
Checkers- it's the name,
I'm defeating a fatass,
at his own damn freakin' game!


Checkers, it's not lame,
and I'm gonna play this game,
oh yeah,
I just wanna play my checkers!!
I just wanna play my checkers!!

End.

Hope you do enjoy it. Play my music is one of my favourite songs. Peace out.
R to da U to da BBA-Face.

Thursday, July 1, 2010

Singing Sensation: American Idol Parody (Part 1)

Hey what up people! It's been a long, long time since I last posted and I've got a treat for y'all! No, its not Halloween and I'm not giving you Wonkas or any sort of that. It's another parody! This time, it's American Idol. And it's popular. So enjoy!

Story:
Ryan Seacrest: American Idol. This is the search. We are looking for new talents. In America. How cool is that? And I'm a host y'know! God...I'm so lucky. (Clears throat). Tonight America, we will be conducting a search. A search for talent. This is American Football. Oh wait. What was that? Oh. This is American Idol!!!
(Theme song music plays)

(First contestant)
Simon Cowell: All right, testicles. Show me your talent. I'm in a bad mood today. Because of my testicles.
Paula Abdul: Go for it, while I seat on my comfy chair!
(Contestant sings beautifully with passion)

Randy Jackson: That was crap! I want rap! Rap! Get whatta I mean, brotha? Now get the hell outta here!
Simon Cowell: Well, that was bulls**t. My life is shortened by you. Bitch.
Paula Abdul: I wasn't listening to you. I was playing Tap Tap. It's fun and interactive. I'm kind of a nerd. (Snorks)

Ryan Seacrest: Well, this is our first contestant. And based on the judges, he is crappy. Will our next contestant be better? Will I ever grow taller? Will Paula stop playing Tap Tap? Find out next week on, America's Next Top Model!! What? I'm a douchebag? Oh. I forgot. Find out next week on, American Idiot!
Ah, screw it. I'm done with this job. Modelling is way better.

End of Part 1

This is part 1 FYI so stay tuned for this 3 part series. Simon, Paula, Randy and Ryan will be back. With more surprises!
RubbaFace (BTW, the above is to make you get excited. This is purely fictional. Screw it.)